Sunday, April 24, 2011

KEKASIH SAYA e LATEST



Olla and assalamualaikum w.b.t

Kali ni btl btl. Dia mmg buah hati iqa. Iqa syg sgt kat dia. Dulu, konon je laa kn HEARTLESS tp last last cairrr jg. Perasaan nih mula mula timbul bila iqa pandang dia pastuh dia senyum. Aww sweet kot senyuman dia. Mata dia sepet sepet skit. Muka haih jambu lagi dia drpd CristiPiano Ronaldio, kekasih iqa yg pertama dulu. Jambu ala ala jejaka Korea! 

Dia sk wat iqa senyum. Bila iqa pandang dia je, dia senyum kat iqa. Mana tak cair. Iqa beruntung sbb dia pun syg iqa even iqa lbh tua drpd dia. Mmg ta ramai yg tau iqa b'cinta ngan dia. Eyh eyh korg jgn la jeles. Chill je chill je. Aish iqa ta sabar nih na tunjuk kat korg gambar dia. iqa mintak izin dia dlu td. Nasib  korg  baik sbb dia bg publish kat sini. Jap eyh. Sat sat. Tarik nafas. Hembus. Tarik lagi. Hembus. POTTTT! Eyh sapa melepas kat sini?!! Bau bacin! Mereng haktuih laa lu der!





Sapa menyampah sila tutup mata! Tgk mata pun da tau iqa cair gilerrr tgk dia senyum.


Betul nih korg na tgk muka dia?? Tp korg jgn cuba pikat dia tau. I love him mucho mucho hang tau.

Betul nak tgk? apa lagi. mcm biasa laa der. Scroll ke bwh lagi. 































TARAAAAAA!!!


 
Dengan banggany sy m'p'sembahkn







Ha ni laa dia. Afiq Zaqwan. Tak ke sweet senyuman dia tuh. 



PANG!!PANG!! Dan PANGGG lagi!!!

Ouch! Sakit laa. Hancus mukaku yg ayu nih. (Haktuih.Perasan manyak punya olang!)
 Lu der klu na tipu agak agak laa. Anak sedara yg bole jd wali tu beb! 



----------------------------------------------------------------------------------





CELAH CELINGAN

 
Heh. Gelenyar gila entri nih. Entri BERNANAH! iqa baca pun dok menyampah.
Oh. lupa pula. Encik Lebah kirim salam 'Assalamualaikum' and Hello kat smua. 
Encik Lebah ta ready lagi na photoshoot. Biasa laa pemalu macam tuan dia. xp